Grupa Weir z dumą wychodzi naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów - nawet jeśli wymaga to użycia niezwykłego różowego koloru do lakierowania pompy Warman®.
Z propozycją zmiany schematu kolorów na nowej pompie Warman® MCU® 150 przyszedł do Weir Minerals Australia (WMA) klient Silver Lake Resources - właściciel Randalls Gold Processing Facility w Kalgoorlie w zachodniej Australii.
Od 2013 roku wydajność zakładu przetwórczego wynosi 1,2 mln ton rudy rocznie. Po gruntownej modernizacji w ciągu ostatnich czterech lat, większość pracujących w kopalni pomp to pompy typu Warman®.
Na wniosek Marii Fatimy Puliran z Randalls Gold Processing Facility, najnowsza pompa Warman® MCU® została pomalowana na różowo dla wzrostu świadomości raka piersi.
To wielka rzecz, kobiety pracują nie tylko w zakładzie przetwórczym, ale w całym górnictwie - mówi Fatima. Wszyscy kochamy to urządzenie. Nazywamy je „The Pink Pump” i jesteśmy szczęśliwi, że zostało wykorzystane do podniesienia świadomości na temat raka piersi.
Różowa pompa sprawuję się bardzo dobrze. Przewiduje się oszczędności około $ 170.000 (£ 85,2 tysiąca) na pompie rocznie w porównaniu do kosztów eksploatacji pomp konkurencyjnych marek.
Tony Millar, Dyrektor Sprzedaży i Wsparcia w WMA - Możliwość malowania na różowy kolor pompy Warman® to coś więcej niż tylko zmiana koloru. Chcieliśmy pokazać, że zawsze będziemy współpracować z naszymi klientami, aby zaspokajać ich potrzeby - mówi Tony. Realizując pomysł klienta staramy się pokazać, w jaki sposób możemy dopasować produkty i usługi do specyficznych potrzeb.
Projekty takie jak różowa pompa i zbiórka pieniędzy na badania nad rakiem pokazuje również, że Weir Minerals jest nie tylko dostawcą sprzętu. Wspieramy społeczności lokalne na wiele różnych sposobów. Poprzez wspieranie lokalnych szkół i staże dla młodszych pokoleń pracowników, pomagamy w starcie ich kariery zawodowej.
Anthony Robertson, Manager WMA - Kiedy dostarczyliśmy pompę do klienta, był zaskoczony, że na ich prośbę zmieniliśmy jej malowanie na różowy kolor. Pompa zwraca uwagę, pracuje w miejscu, gdzie dużo pracowników może ją zobaczyć. Podnoszenie świadomości na temat raka piersi to problem który zawsze będziemy wspierać, tym bardziej, że kilka osób w naszej firmie także zostało dotkniętych tą chorobą.